Stovyklos ,,Keliaukime, draugaukime, pažinkime“ akimirkos

Siekiant glaudžiau susipažinti, užmegzti tarpusavio supratimu grįstą bendravimą, palengvinti tėvų, vaikų, pedagogų įsiliejimą į bendruomenę, parengėme projektą vasaros stovyklai ,,Draugaukime, keliaukime, pažinkime“. ,,Jeigu nori eiti greitai, eik vienas, jei nori nueiti toli – eik kartu“, tad rengdamos šį projektą mes kvietėme ir vaikus, ir tėvelius, ir pedagogus eiti kartu ir kurti laimingos vaikystės pasaulį.

Stovyklą pradėjome linksma pramoga ,,Spalvotas vaikystės pasaulis“, gaminome Draugystės saulytes ir dovanojome draugams.

Apsilankę Labirintų parke Anykščiuose- atrakcionų parke, kupiname įvairiausių pramogų ir labirintų, ne tik pramogavome, bet ir daug sužinojome gamtos paslapčių. Keliaudami traukinuku, vingiuojančiu pėsčiųjų taku pasižvalgėme po parką, pasimėgavome gamtos vaizdais. Daug įspūdžių patyrėme keliaudami pėsčiomis apvaliuoju labirintu. Tik išėję iš labirinto apsilankėme Mini zoo ir susidraugavome su gyvūnais. Pailsėjome išskirtinėje Labirinto parko vietoje – žuvų maitinimo aikštelėje, grožėjomės tvenkinyje gyvenančiomis įvairiaspalvėmis žuvimis. Ant vandens pagalvės vaikai galėjo ne tik šokinėti, vaikščioti, bet ir pagulėti. Labai patiko didieji šachmatai ir šaškės, kuriuos norint pakelti reikėjo daug fizinių jėgų. Daug paslapčių apie pelėdas vaikai sužinojo Pelėdos name, išskaptuotame medyje. Sakoma, kad tris kartus apibėgus aplink pelėdos namą ir sugalvojus norą- jį pavers realybe. Tad dabar visi laukiame norų išsipildymo. Ir apsilankymą baigėme keliaudami Linksmųjų gyvūnų traukinuku. Paklausus vaikų ar patiko, visi sutartinai šaukė- tai geriausia diena gyvenime.

Organizavome žygį ,,Mano miestas-Visaginas“, keliavome po miestą, prie ežero – žaidėme, sportavome ir pramogavome.

Apsilankėme 20 kilometrų nuo Utenos, Antalamėstės kaime, įsikūrusiame Triušiukų slėnyje. Vaikai vaikščiodami tarp triušių voljerų tiesiog krykštavo džiaugsmu stengdamiesi juos pamaitinti žolyte, paglostyti. Grožėjomės tauriaisiais elniais, Kamerūno ožiukais, kupranugariais, nutrijomis, įvairiais paukščiais: stručiais, fazanais, kalakutais, dekoratyvinėmis vištomis, žąsimis, antimis, putpelėmis ir kitais šio slėnio gyventojais.

Pailsėję pavėsinėse, pašokinėję ant batuto, pasisupę supynėmis, nors ir buvo karšta, linksmai dainuodami, sugrįžome į darželį.

Žaisdami su edukacine priemone ,,Gudrusis traukinukas INTELINO“ vaikai mokėsi eismo krypčių, atpažinti šviesoforo signalą, transporto priemonių judėjimo specifiką, planavo ir kūrė keliones.

Ilsėdamiesi tarp kelionių sekėme pasakas, statėme smėlio pilis, tyrinėjome augalus.

Stovyklą užbaigėme Kino diena – žiūrėjome filmą apie Visaginą ir grožėjomės nuotraukomis prisimindami stovyklos akimirkas.

Džiaugiamės, kad kiekviena stovyklos diena buvo nepakartojama ir kupina nerūpestingo vaikystės juoko, gražių emocijų, smagių nuotykių ir atradimų.

Projektą finansavo Visagino savivaldybės administracija.

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Rasa Juršytė

Nuomonės / pastebėjimai

Visagino lopšelis-darželis „Auksinis raktelis“
Įstaigos kodas 190230443
A. s. LT72 7300 0100 0261 9894
Bankas „AB Swedbank“

Biudžetinė įstaiga
Duomenys apie juridinį asmenį saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre