Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Laima Kajėnaitė |
Meninio ugdymo mokytoja metodininkė |
Pirmininkė |
2. |
Vitana Jasaiitytė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
Metodinė taryba – savivaldos institucija, skirta darželio metodinei veiklai organizuoti. Metodinė taryba sudaroma direktoriaus įsakymu iš patyrusių, aukštesnę kvalifikacinę kategoriją ir metodinio darbo patirties turinčių mokytojų bei kitų specialistų.
Tikslas – siekti nuolatinio mokytojų bendrųjų kompetencijų augimo, siekiant ugdymo kokybės.
Uždaviniai:
- Teikti metodinę pagalbą mokytojams, dalytis gerąja pedagogine patirtimi.
- Siekti ugdymo proceso kokybės, teigiamų pokyčių, atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės tikslus, veiklos prioritetus.
- Optimizuoti edukacines erdves, turtinant mokyklą naujausiomis technologijomis ir mokymo priemonėmis.
- Plėtoti sistemingą bendradarbiavimą su socialiniais partneriais.
Metodinė grupė - institucija, organizuojanti mokytojų metodinę veiklą.
- Kartu su mokyklos vadovais nustato metodinės veiklos prioritetus mokykloje.
- Analizuoja ugdymo turinio planavimo ir įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo klausimus.
- Organizuoja gerosios darbo patirties sklaidą.
- Aptaria ugdymo naujoves.
- Analizuoja vaikų ugdymo rezultatus, atsako už priemonių parinkimą ugdymo kokybei gerinti.
- Nagrinėja pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius.
- Teikia rekomendacijas besiatestuojančiam mokytojui.
- Inicijuoja renginių, konkursų, projektų organizavimą ir juos įgyvendina.
- Teikia siūlymus direktoriui dėl stažuotės vadovo skyrimo jaunesniems ir pirmus metus mokykloje dirbantiems pedagogams.
- Teikia siūlymus mokytojų tarybai ugdymo proceso tobulinimo klausimais ir atsiskaito jai už atliktą darbą.
- Vykdo mokyklos direktoriaus įpareigojimus, susijusius su ugdymo proceso organizavimu.
Dokumentai
Metodinė taryba | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Metodinės tarybos veiklos planas 2024 m. m. | 2024-03-12 15:46:20 | 24.1 KB |